Gizerkav üzülme, aynı sebepten olmasa da farklı sebeplerden dolayı emziremeyen ya da emzirmeyi tercih etmeyen anneler de var. Evet bebeğimizle daha yakın olmak için, kendi ruh sağlığımız için çoğumuz emzirmek istiyoruz ama emzirebilir miyiz emziremez miyiz orası hiç belli olmaz, o yüzden hiiiiç canını sıkma, inşalla sağlıkla doğacak, sağlıkla büyüyecek ve göreceksiniz ki bazı şeyler o kadar da önemli değilmiş, nihayetinde minicik bir bebeği kocaman yaptım diyeceksiniz :) ya da bebeğiniz size gülümsediğinde ne kadar da boş yere yıpratmışım kendimi diyeceksiniz :)