İlk hamileliğimde de mide bulantısından çok çektim şimdi ikinci hamileliğim 26 haftalık olduk hala mide bulantısından kurtulamadım . Hamilelik hastalık değil biliyorum ama hastadan daha beterim sürekli halsizlik kusma dermanım kalmadı artık resmen psikolojim bozuldu 😓😓😓 bir an önce bitse de doğursam diye dua ediyorum 🥺