pinar_033 Bu hafta benim karnım daha sertleşti ve şişti acaba 40 ı nasıl görecem diye düşünmüyor değilim nefesim daralıyor hemencik yoruluyorum sizler nasılsınız
pinar_033 Meltems53 canım bende prilam kullanıyordum günde 3 defa fayda etmemeye başladı sağlık ocağındaki doktorumuz gece 2 sabah 2 at dedi çok şükür bulantidan yana iyiyim bu sıra
Meltems53 pinar_033 canım bende yoktu hiç son bir kaç gündür başladı hafif hafif. Sende bebek hareketleri nasıl hissediyor musun?
pinar_033 Meltems53 valla aman aman hissetmiyorum da canım 3 4 gündür pit pit yapıyor o da günde 1 defa falan tembel mi olacak diyorum normalmidjr bilemedim 🤣
pinar_033 denizarenmom aslında her donemin insana göre zorluğu var bilmiyorum son haftalar benim bulantilarimi aratirmi😊
denizarenmom pinar_033 benim 25. haftaya kadar hicbir seyim yoktu hic bulanti bile yasamadim ama suan agrilardan oturamiyorum 🥲