Merhaba bende 14+3 günlük hamileyim ve her günüm farklı geçiyor inanın ki ve benimde kahverengi akıntılarım genelde oluyor belirtiler ise bir geliyor bir gidiyor dediğiniz gibi bir gün karnım sert şişkin oluyor bir gün tamamen inmiş yumuşamış oluyor bel ağrım kasık ağrım bi oluyor bi olmuyor bende çok tedirgin oluyorum maalesef ama sanırım ki normal bunlar