Meltems53 Meloo35 sabahları bakarak ayırt edebilirsin benim önceden sabahları aç karna karnım dümdüzdü. Şuan sabah bakıyorum çok belli oluyor baya çıkmış.
Meloo35 27ozlem 14.haftadayım bendede bir göbek gibi şişlik oldu normalde göbeğim pek yoktur gazmı şişkinlik mi bilemedim erken diye düşündüm
27ozlem Meloo35 evet artık yavaştan rahim yukarı doğru çıkmaya başlıyor sanki çok yemişsin de şişmişsin gibi bir his 😄
Glnurdnmezz Gebeliğim 10. Haftada çalmaya başladı ilkide böyleydi içersi hiç geniş değil diye düşünüyorum şuan 19 haftalığım baya baya 6 aylık gibiyim zor oluyo 🥹
27ozlem Glnurdnmezz ya dimi bi de o iç karın meselesi var, ben 15 im ve dün gece yastıkla yatmaya başladım yan yatarken karnım acımaya başladı çünkü acaba benim de mi iç karın küçük