Deletedmom_53 bebeği alıp kürtajda gönderiyolar sanırım mol gebelik olup olmadıgına bakıyolar. Zaten bebegin neden gelismediği kalbi durdugu belli olmuyor . Doktorunuz zaten size söyler ben kürtajdan sonra öğrendim gönderdiğini . Genelde 12. Haftaya kadar olan düşükler zaten kromozomsal kaynaklı oluyormus. Yanlıs olusmus olabilir tutunamamıs olabilir. Rahim saglıklı olmayan bebegi kendi atıyormus. Üzülmeyin ben hep ya olsaydı saglıklı olmasaydı daha cok üzülürdüm diye kendimi teselli ettim. 3 ay sonra allahın izniyle hamile kalırsınız sizde ♥️