Selam kızlar benim bi kızım var ikinci bebeğe de hamileyim. Kızımın ismi Ebrar diğer bebemde bugün 16+1 olduk .Doktor bugün ki kontrolumuzde %90 kız dedi cinsiyetimiz için. sizlerden istediğim ikinci bebeğime isim arıyorum bana yardımcı olur musunuz 🥰 aklımda bi çok isim var ama hem soylenisi hemde anlamı güzel bi isim arıyorum 🥰 şimdiden hepinize çok teşekkür ediyorum güzel anneler 💐👏