GamzeAC kesinlikle katılıyorum, biz sabahın köründe kalkıp karnımız burnumuzda gidip çalışıyoruz, uğraşıyoruz sırf biraz daha destek olup yavrularımız rahat etsin diye, bi de + ev işleriyle uğraşıyoruz ama hiç üretmeyen hak etmeyen biri sırf tanıdık bi yere sigorta yaptırdı diye havadan bunu alabiliyor, kesinlikle kurumlar araştırmalı bu durumu, ben haram para olduğunu düşünüyorum