Annelerim 2 ay önce normal doğum yaptım doktorum kötüydü bu sebepten kötü geçti çok dikişim var nedeni de plesenta tam olarak çıkmamış kan sızıntısını yırtılmadan zanneden doktor sayısız dikiş attı haliyle enfeksiyon oldu sonrasında fitil kullandım geçmiş gibiydi hala aşırı akıntım geliyor ve afedersiniz vajina girişinde kanayan bi bölge var peçete lekeleyecek şekilde bunu yaşayan var mı doktor randevum var haftaya ama tecrübe edinen var mı merak ediyorum