belinay41 Bu sabah kontrole gittim bebek makat gelişi dedi erken doğum riskimde vardı zaten böyle olup bebek sonradan kafası aşağı dönen oldu mu ya da dönmeyip sezeryan doğum olan var mı
Herzamanask4 belinay41 bende 28 hafta makat gelişli kasıklarıma çok ağı yapıyor sizdede öyle oluyor mu
Halimbey belinay41 haftan çok erken şu an hareket alanı baya var sürekli döner bu haftalar takılma kuzum ona illa döner allahın izniyle
yagizegemom belinay41 26. Haftada benimde ayaklar aşağıdaydı doktorum bi sıkıntı görmedi döner daha canım ben bile döndüğünü hissediyorum bazen
Bltirm belinay41 1.5 aydır makat geliş benim bebeğim de 😮💨 30+2deyim. Böyle devam ederse sezaryen dedi doktorum
Prenses_im47 Benimki 29 da döndü cnm inşallah seninkide döner daha cnm vakti var son hafta bile dönen oluyor 😊
belinay41 Prenses_im47 dimi bende öyle biliyorum ama insan yinede bi tereddüt ediyo bende beklicem 30 lu haftaları😍
belinay41 Herzamanask4 aynen bende de öyle ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde böyle çok ağrılarım olmamıştı bu gebeliğim makat gelişi bel ağrım çok oluyor rahim altında etlerim çok ağrıyo rahim de çok kasılıyo hiç iş yapmasam bile çok ağrım oluyo
Herzamanask4 belinay41 aynı bende öyle benim ilk gebeliğim elimden geldiğince uzanmaya çalışıyorum ama oturunca bile aşağıda hissediyorum çok gerçekten çok ağrılı ayağa kalktıkça karnımın altını tutarak yürüyorum
DilekOzturk_ belinay41 31+3 te kontrole gittiğimde doktor bugüne kadar hiç dönmedi ihtimali düşürelim dedi. Sürpriz bir şekilde 32. Hafta da döndü miniğim 🥰 son ana kadar dönme ihtimali var bol bol dua edin ❤️
belinay41 DilekOzturk_ benimde tahminim 30 lütfen haftalarda döner diye tahmin ediyorum bebek erken doğum riskim de var inşallah çok erken dogmaz doğana kadar döner inşallah
Ela344 belinay41 geçenlerde 31 haftalıkken aynı durumu bende yaşamıştım korkmuştum geçen gün gittiğimde çok şükür düzelmiş prensesim ☺️ sıkma canını düzelir kuzum ☺️