Kızlar selam adet tarihine göre 39+5 im ama bir hafta ileri dedi doktor o yüzden 40+5 görünüyorum ama hala doğurmadı yalancı sancilarim çok fazla gebeliğimin ilk haftalarinda tahmini doğum 3 ocak dedi tabi ben sabit bir doktorda kalmadım diğer doktorlarda tahmini doğum 2 ocak diyen oldu Aralık sonu ocak başı.diyen oldu 6 ocağa giriyoz ama hala doğurmadım karnım acayip sertleşiyor toplaniyo kaburgalarim kirilcak gibi belimde ağrılar giriyo adet sancısı gibi sancı cektim 4 gün ama nstde sancı bile çıkmadı açıklık 0 nolcak bu gidişat suna devlet takipliyim ilk doğum normal doğum daha yolumuz var diyo ama hangi tarihe göre yolumuz var onlar adete göre konusuyo ama önemli olan ultrason degilmi çünkü 40+5 oluyorum yarın adete göre de 39+5 kafam allak bullak