Bebek_anne1995 Merhaba kızlar nasılsınız bız 40+3 olduk ve bebegım gelmeyı düşünmüyor herhalde cok sıkıldım walla boyle
Hasretkmrc Bebek_anne1995 bende 40+5 oluyorum bu geceden itibaren bebeğim de gelmeye niyeti yok yaa ne su ne nişan ne açılma
Bebek_anne1995 Hasretkmrc Ayyy benımde oyle walla hıc bır belırtım yok kızlar cok gecmı geliyor acaba ılk hamılelıgım
Hasretkmrc Bebek_anne1995 benim karnım çok sertleşiyo kasiliyo geriliyo oturamıyorum bile ama yok yani bisey kızlar erken gelir diyorlar di demekki yokmuş öyle bisey
Hasretkmrc Bebek_anne1995 evet benim bebegimde kız canım suan kaburgalarimi tekmeliyor aşağıda bile değil herhalde yeri güzel sanırım çıksa da bende mutlu olsam.cok heyecanlıyım sabirsizlanıyorum en kötüsü de geleceği günü bilmemek