Leylazerr sengul45 diye baktırın birde isterseniz belki ben yanlış görmüş olabilirim adını ben çok memnun kaldım ama yılbaşından önce sipariş gectigim için ben o senenin fiyatından yaptırmış oldum şuan 3,5 oldu ama yine de uygun bence. Ekstradan kart artmış mesela onları da göndermiş ben kartları da başka bir hediyelikte değerlendiricem