Melisa_aslan merhaba 3 4 hafta gibi bariz bir şey yoksa sorun yok demişti doktorum. Doktor zaten bir şey olsa söylerdi. Detayli yaptirmamis olsaniz bile doktor aksi bir sey gördüğünde soyluyor. Sadece kulo boy olcup gondermiyor zaten😊 bende de bu şekilde çıktı son aylarda 1 ay kadar ama düzeliyor genelde. Kafanıza takmayın derim. Doktor olcumunden, cihazdan, bebek pozisyonundan vs bir çok sebepten olabilir. Çok milim bir kayma bile haftalarca oynamaya sebep oluyor. Doğum yaptığım doktora son 2 ay gitmiştim. Bebeğim için son gün 3700 gram dedi 3090 gram doğdu ki Doktor tanınan bilinen bir doktordu. Aklınıza takiliyorsa sormak ve doktorunuzdan bilgi almakta fayda var tabi biz ne desek içiniz rahatlamaz 😊