Minikbiranneem Kızlar kaynanamla kavga ettik 34+2 yim gittiklerinden beri belimden kasigima doğru bir ağrı var doğum sancısı olabilir mi şuanda da kasigimda sanki bıçaklar batıyor gibi bi his var ilk gebeligim hiçbir bilgim yok Allah rızası için yardim
Aysenuromerr Minikbiranneem biraz uzan dinlen geçiyor mu kendini kontrol et kendini sakin olmaya çalış eğer geçmezse acile gitmeni öneririm
Minikbiranneem Aysenuromerr uzanıyorum yaklaşık yarım saat oldu acile de gidicem ama cumartesi yalancı sanci yüzünden oradaydım bisey derler diye korkuyorum acikcasi
Aysenuromerr Minikbiranneem ağrın şiddetliyse git canım ne diyecekler deseler bile nolcak desinler keşke gitseydim pişmanlığı yaşamaktan iyidir bence
Minikbiranneem Aysenuromerr korkuyorum da açıkçası bi de aynı binada yaşıyoruz bir daha kavga etmeyi gözüm almiyor
Minikbiranneem falconsw postu açalı bir saat olmuş onlarda gideli 1,5 saat falan oluyor hala ağrım var