Zeynayzey Detaylıda cinsiyet yanılması yaşayan oldu mu hanımlar bana detaylıda kız denildi geçen hafta gittiğim doktor kıza değil erkeğe benziyor dedi bende detaylıda kız dediler ama dedim yanılma payı olabilir dedi varmıdır yaşayan
Ozlemmisss Zeynayzey genelde detaylı da net öğreniyorlar cinsiyeti. Bana ilk kız sonra erkek dediler yarın detaylıya giricem kız derse şaşırmam yanı.
Zeynayzey Ozlemmisss ben şaşırdım ya detaylıda kız dedi daha sonrada muayene gittiğim doktor erkek bu bebek dedi
oznr_ Kızdan erkeğe dönebiliyor erken dönemde bakıldığında cinsel organ belirgin olmadığı ıcın daha sonraki muayenede netleşebiliyor🫶
Ayseelaa Aslında detaylı da tam bilgi veriliyor diye biliyorum orada kesinleşiyor çünkü hem bütün organları inceleniyor hemde vajinadan bakıldığında net olarak görülüyor
Zeynayzey Ayseelaa evet bende öyle biliyordum kız diye kendimizide hazırlamıştık sonradan doktor öyle deyince kafamız karıştı maalesef
Bebeto1 Bana detaylida kiz dediler ama hep erkek hisediyorum ama doktor direk söyledi bence görmüştür yanilma pek olmuyor ama devlette bakti 5 dakkika falan sürdü