Kalp atışını duyduk aslında 8+3 de gittiğimde tam gününde kalp atışı çok güzeldi ama 2 hafta sonra gittiğimde kalp atışı durmuştu. Allah sizinkini sağlıkla sihhatle kucağınıza almayı nasip etsin. Rabbim size bağışlasın inşallah bana da bi gün böyle büyüdüğünü görmeyi kucağıma almayı nasip eder hiç 10 haftayı gecemedim ben