38+5 bugün. Valla pek bişey yapmıyorum çünkü kızımda yapmadığım kalmamıştı Ankara dikmende oturuyordum bilenler vardır kilometrelerce o dikmenin yokuşlarında yürüdüm kilo kilo hurma yedim belime sıcak su tutmalar vs. En son 40+2 de bisiklet sürmüştüm ertesi gün sabah suyum geldi ama sancım yoktu suni verdiler vs aşırı kendimi zorlamam da iyi olmadı bence. Bunda o yüzden az az bişeyler yapıyorum ama hiç kendimi zorlamıyorum nasılsa zamanı gelince çıkacak oradan bi şekilde 😅