Canım merhaba benimde bundan 8 ay önce 25 haftalık erken doğumum oldu bebeğimi kaybettim detaylı Usg de suyum sınırın üstündeydi doktor bananhiç bişey demedi şunu yeme bunu yeme bile dikkat et de demedi birden sancılandım suyum boşaldı takside okadar fazladıki sende dikkat et geçmiş olsun