derya_16 Merhabalar, ben 21 Aralıkta kalbi durduğu için 8 haftalık bebeğimi kaybettim. Daha önce bir kez daha olmuştu🥺o yüzden bu sefer genetiğe gönderdik, sonuç bekliyoruz. Bende hiç beklemeden ovulasyon testine başladım çünkü kolay hamile kalamıyorum pco hastasıyım hep ilaç ve çatlatma iğnesiyle kaldım.ilaçsız adet olamıyorum. Belki bir muciZe olur da kendiliğinden olur diye bir umut. Şimdi bu testte yumurtlama var mı? Daha kaç gün daha yapmalıyım? Ne zamanlar ilişki olmalı?