humeyraa suni sancıyla mı deneyeceek ben 40+6dayım doktora biraz daha beklemek istediğimi söyledim 2günde bi gel kalp atışlarını dinleyelim dedi olmadı en son çare suni sancı inşallah normal doğum olurda sezeryana gerek kalmaz. Sizde sağ salim hayırla alırsınız inşAllah