ebru_gokbak https://imgyukle.com/i/JWY2EG Kızlar ben gece 3den berı sancı çekiyorm sabah 10 da kalktım sıcak bişeyin geldiğini fark ettim baktım pembemsi regl kanı gibiydi hemen acıle geldim yatırdılar sabahtan beri hastanedeyim bır buçuk santim açılma var hayla ama sancımda var ntseye bakarmısnız bi dua edin bana nolur
2aslan_annesi07 ebru_gokbak bir buçuk santim azmis ya yatış neden yapıldı ki en azından yürüyüş yapın plates topu varsa bacaklarınızı açıp üstünde oturun hafif zıplayın squat yapın sırtınizdan başlayarak belinize doğru masaj yaptırın Allah swt yardımcınız olsun❤️
ebru_gokbak 2aslan_annesi07 https://imgyukle.com/i/JWaS6H https://imgyukle.com/i/JWaCmUhttps://imgyukle.com/i/JWavT0 https://imgyukle.com/i/JWaGdY
Emiine61 ebru_gokbak ilk link açıldı… sancın baya var Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin canım benim… kucağına aldığında her şey geçicek güzel düşün güzel olsun herşey 🙂🙂
ebru_gokbak Gamzegll kuzum geçiyor bile 41 rim 2 gün. Smra 42. Olcak normalde cumartesi yatıracaklardı sabah 8 de ama sabah kalktım pembemsi akıntı gelince geldim yatırdılar
ebru_gokbak Emiine61 inşallah bacım inşallah çok korkuyorum bide sabah nişan gelmişti benim ondan geldim yatırdılar bugün almazsak yarın alırız demişlerdi doğuma normalde günümde geçiyor yanı arada geliyor yıne böyle sancı dua edin bana nolur
Belinay_AliEge Canım ebeler yardımcı olmuyor mi sabahtan beri hastanedesin. 🥺 Bol bol hareket yap otur kalk yürü merdiven in çık bacaklarımı ayira ayira yani bu kadar saat suni sancı da verebilirler di süreci hızlandırmak adına . Doktorun ne dedi .
ebru_gokbak Belinay_AliEge kuzum inan yatış olduğundan beri oturmuyorum sürekli yürüyorum bılıomusn sancım geliyor arada normalde cumartesi yatış olacaktı benim ama bugün sabah pembemsi bi akıntı gelıncede çıkıp geldik gece 3 den beri normalde ben sancı cekıyodım 1 saat sonra bıdaha ntseye baglıcaklar bakalım artık
Emiine61 ebru_gokbak canım benim korkma o kadar bebeğine kavuşunca her şey geçicek inan 🙂 ama dualarım seninle 🤗