Bende yaptırmadım ,yine de çok tatlı vs tükettim, şekerim olup olmadığını bilemediğimden , bebeğin çok kilo aldığını düşünerek(şekerim varsa hem kilosu hem suyu çoğalmıştır diye) muzu vs kestim , meğer bebiş almıyormuş şimdi de gelişimi 1 hafta geri kalmış , şekerim yokmuş ama benım beslenme anlayışımı etkiledi, yaptırmak bence de daha iyi ama bana da çevrem yaptırtmadı