Balkuzum Bana doktorum suyun fazla dediği için yaptırmak zorunda kaldım biraz zor oluyor o glikozu içmek ama yaptirsan zarar gormezsin
GizeMustafa Ben dün doktorumla görüştüm ben öneriyorum dedi . 2 Kasım da sağlık ocağında yaptıracağım ama 50 lik yaptırmamı istedi