tubayerli08 Aarkadaslar ben bugün doktora gittim doktir bebeğimin 580grm olduğunu söyledi yalnız kilosu bana düşük geldi yalnız diktirum gününde ilerlediğini söyledi sizde nasil
2aslan_annesi07 tubayerli08 22 + 3 Ken 490 di bana da az gibi geldi sizinki ama daha küçük alır ilerleyen haftalarda
2022bebeki tubayerli08 Doktorunuz gününde uyumlu diyorsa öyledir.. önemli olan sağlığı kilo takilinacak bir şey değil hele ki o haftalarda
Asliormanci tubayerli08 22+2 de o kiloydu canım benim bebeğim ama bana da önden gidiyor demişti çok düşük degil bence sizin toparlar muz kaşar ceviz tüketin
tubayerli08 2022bebeki yok doktor herşey iyi yolunda haftasiyla uyumlu dedi benim iki çocuğum 4un üzerinde doğdu ondan bana öyle geis olabilr
tubayerli08 Asliormanci teşekkür ederim benim iki çocuğum kilolu doğdu ondan bana az geliyo olabilir diktir haftasiyla uyumlu sıkıntili bi durum yok dedi çok şükür
2022bebeki tubayerli08 Daha çok erken kiloya takilmaniz için siz daha tecrübelisiniz son haftalar daha çok kilo aliyor bebikler
denizarenmom tubayerli08 22+4te 532gramdi burda bazen yazilanlari goruyorum bana da cok dusuk geliyor yarin 27+4uz o zaman ogrenicem kac ama doktor iyi diyorsa herkese kulaginizi kapatin kesinlikle
Lazz61 tubayerli08 kiloya hiç takılma kuzum Dr ne dediyse o yoksa ben de bir ara kilo yüzünden kafayı yiyecektim 😂 her bebeğin gelişimi farklı sağlıklı olsun yeter