FatmaAselinAnnesi_60 Kızlar ben memleketteyim 1 haftadır hiç bir sıkıntımız yok çok şükür sadece lavabodayken kan geldi ☹️yaşayan var mı 22+4 haftalığım
busraninprofili FatmaAselinAnnesi_60 panik yapmayin ve en kisa surede bi doktora gorunun. İnsallah kotu bi sey cikmaz
GulcanUnluu FatmaAselinAnnesi_60 merhaba benden de pazartesi kan geldi sistit olmuşum bir de ilişki yüzünden dedi doktor yasakladı ilişkiyi 5 gün istirahat verdi
AyFa1608 FatmaAselinAnnesi_60 geçmiş olsun canım Rabbim şifa versin yavrunu sana bağışlasın içini ferah tutmaya çalış inşallah geçer hemen
FatmaAselinAnnesi_60 AyFa1608 amin inşallah Canım Allah razı olsun nst kendi sancıma baktılar iyi dediler çok şükür iğne vuruldum serum taktılar
anneoluyorum- Lekelenme şeklinde mi? Benden de bi kaç hafta önce geldi ve idrarımdan da kan geldi sistit ve idrar yolu enfeksiyonu demişti doktor
FatmaAselinAnnesi_60 anneoluyorum- ayıptır söylemesi büyük tuvaletimi yaparken birlikte geldi kan enfeksiyon da var
anneoluyorum- FatmaAselinAnnesi_60 sen yine bir görün doktoruna bence için rahatlar insan çok stres yapıyor böyle bişeyle karşılaşınca.
humeyrasmother FatmaAselinAnnesi_60 kusura bakmayın ama profilinizi nerden bulabilirim çok hoşuma gitti
FatmaAselinAnnesi_60 anneoluyorum- 22+5 olduk canm Allah’ın izniyle Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın 🤲