anilkose_46
Canım bende ayni 7 haftalıkken başıma geldi 1 ay ağız yoluyla aldım ama varya başımı yastıktan kaldırmadim hep uyumak istiyordum sonra kontrole gittim de doktor dedi hapı nasıl kullandın ağızdan dedim 1 ay daha kullan dedi ama bu sefer fitil olarak kullan dedi ağızdan almak çok halsizlik baş ağrısı yapar dedi yani bence fitil olarak kullan canım geçmiş olsun