Kkync yapana göre değişiyor malesef. Burda korkutmaya da rahatlatmaya da pek gerek yok bence. Ben burda rahatlatan arkadaşların postlarını hep okudum ama iki gün öncr kanama ve sancı ile acike gittim ilk muyane yapan hemşire çok iyiydi. İkinci kez gelen canımdan can aldı gerçekten. Afedersiniz tüm hastanr inledi. Yapan kişi önemli gerçekten.