Gercekgulbahar Kızlar ikiz hamile olupta sol kasık ağrısı yaşayanınız varmı ya uyuyamıyorum sabaha kadar dönüyorum resmen sol kasıgıma daha çok ağrı vuruyor
Kmelikem1 Gercekgulbahar benimde ilk zamandan beri solda daha baskın bir ağrı var. Şimdi 30+1 im yatarken kalkarken otururken dururken felaket bir ağrı var
tugbacns Gercekgulbahar normaldir bence 30. Haftadayım en başından beri sağ kasığımda ağrı var artık bununla yaşamaya alıştım 😄
Asliasliasli Benim de sağa vuruyor. Sağdaki bebiş biraz daha büyük. Ondan mı acaba diyorum :) daha çok ayakta fazla durunca, yorulunca vs ağrıyor. 23 haftalığız. Siz?
Gercekgulbahar Kmelikem1 bende de aynı yatsam kalkamıyorum ağrıdan uyutmuyor sabaha kadar kaç kez döndüğümü hatırlamıyorum 😂