kızlar benim kanamam oldu 12. haftamda progestanı içtim geçmisti sonra 14. hafta tekrar kahve pembemsi seklinde basladı ilac bitti bugün icmedim lekelenme azalmıs yani içerken daha çok lekelenmem oluyordu kendimde sağlıkçıyım düsük önleyici olduğunu biliyorum ilacımı bugün aldım ama içsem mi içmesemmi ne diyorsunuz içme taraftarıyım tabi içim rahat ediyor içince kanamayı görsemde ? benim gbi olanlar varmı ?