aaysegull12 Soğuk algınlığından midem 2 gündür bıçak saplanır gibi çok ağrıyor yine şiddetlendi kızlar ilaç da kullanamıyorum ne yapabilirim öneri lütfen 😞
Yelkovan1 aaysegull12 şerbet yap iç biraz şekerli olcak ama yapcak bişey yok ilaç içmekten iyidir.. geçende benimde çok ağrıdı eşime şerbet yaptırdım içtim birazda uzandım hafif ovaladım yavaş yavaş geçti