Merhaba hanımlar, 34+1 haftalık hamileyim.
- Haftalar cıvarında rahim uzunluğumun 10mm olduğunu ögrendim.
İki hafta önce’de 3cm acıklığımın olduğunu ve progestan fitil kullanmam gerektiğini fakat yurusemde, yatsamda açıklığın devam ede bileceğini söyledi doktorum.
Bazen Aşırı derecede baskı yapıyor kafasıyla vajinama, bazen hic baskı olmuyor.
Benim durumumda olan varmı? Varsa erken doğummu oldu ve bebek kac hafta küvezde kaldı. Nst’de sancim cikmiyor ama vajinama dedigim gibi bazen rahatsiz edici cok baskı yapıyor.
Gecen hafta 2100 kiloydu.. birdahaki kontrolum haftaya