Akcasedanur Merhaba hamişler 34. Haftada idarar yolu enfeksiyonu yaşadım ve dört gün hastanede kaldım bu zaman zarfında kan değerlerimde trombosit düşüklüğü çıktı daha önce başına gelen var mı varsa nasıl geçti doğumunuza zararı oldu mu ?😔