yazgi Nurdan11_ erken yapılan serklaj her zman daha iyi oluyormus doktorum söylemişti risk daha az oluyormus insalah amaliyatinizi sorunsuz şekilde atlatirsiniz 🤗🙏
yazgi melekk_yldrm stresten uzak durmamız lazım ama işte insan ister istemez yapıyor korkuyor yine mi aynısı olcak dusuncesiyle ama burda serklajli.annelerin doğum hikayesini okudukcada umut oluyor 🤗🥰
Nsdylmz yazgi inşallah temiz çıkar,enfeksiyon en önemli şey bizim için her defasında bir poşet ilaç kullanıyorum
yazgi Mdha insalah hiç birşey olmaz mecbur yaticaz artık Allah’tan kış geldi havalar soğukta rahat rahat yatiyoruz 😅