yazgi
İçinizi ferah tutun. Bu haftalar geçince rahatlarsınız inşallah.
Serklajla bebeğiniz güvende.
Ben de 22 ve 19 haftalık iki bebeğimi kaybettim.
Bu gebeliğimde 22 ye gelene kadar hep korkuyla geçti. Sonra baktım ilerliyor, çok şükür bi sıkıntı da yok, psikolojik olarak rahatladım.
Rabbim hepimizi sağlıkla kavuştursun yavrularımıza 🍀