Didem18 Kızlar oğlum hareket ettikçe çok karnım acıyor … İlk defa dün gece belim de sızladı ama çok kısa sürdü. Karnimda ağrı var. Uzandım şimdi. Evde sancı çekmek tehlikeli mi? Pazartesi günü kontrol var. Ben napcami bilemedim.
Busra_05 Didem18 bizde 37 haftaligiz karnimda sertleşme toplanma ağrı ve bel ağrısı var canım iki seferdir nst ye giriyorum sancı çıkıyor benim belki senin sancı belirtin de öyledir
_Yeni_anne_ Didem18 sancilariniz duzenli mi degil mi onu kontrol edin. yalanci sancilariniz olabilir.. Duzenliyse 5dk da bire dustugu zaman hastaneye gidilmesini taviye ediyor doktorlar
Sevgi2023 Didem18 39a kecdik bugun bendede agri faln cok olmuyo öyle ama haraketler canimi acitiyo🫠pazartesi kontrolum var benimde
Didem18 Ben acıyı çekmekten değil de bu sancılarin çocuğa zararı var mı? Bunu bilen var mı? Yoksa katlanilmayacak gibi değil ama oğluma zarar verir mi
Busra_05 Didem18 hayır canım sancılarım düzenli değil doktorum dinlen ayaga kalkma haftasını dolduralım dedi