Pembesarelle2 Ozlemtanirr Henüz gebe değilim indirimdeyken geçen yıl , Prima premium care aldım 70 adet 103₺ 2 adet şuan aynı bez 70 adeti 250₺ olmuş 🙈 Stok çok önermiyorlar anneler bebeğe pişik vs yapabiliyormuş bezler bundan dolayı stok pek önermiyorlar 🌸
Esraggbkn Ozlemtanirr stok yapmadım çünkü bazı bezler gelmeyebilir pişik vs yapabilir diye, BİM’in kendi markasını aldım 1 paket o kadar :)
Tiiffany Ozlemtanirr hiç stoklamıyorum bu 3.dogumum olacak. Her bez yaramıyor gerçekten. Doguma son 1 ay kala br paket alıyorum
obirannea Ozlemtanirr stoklamanızı tavsiye etmiyorum her bez her bebeğe gelmiyor oğluma doğuma giderken sleepy aldım ama pişik yaptı bedeni de olmadı sonra baby turbo ya geçtik oda pişik yaptı kötü oldu bimin bezine geçtim en som
Pembesarelle2 Ozlemtanirr Sanırım bez işi deneme yanılma yöntemi ile seçilmesi mümkün 🌸 Prima premium care alabilirsiniz içeriği az olandan eğer pişik vs yapmazsa devam ettirirsiniz. Sleppy çok öneriliyor birde
Mom-babyyy Ozlemtanirr bez stoğu şuan yapmayı düşünmüyorum bebeğe hangisini iyi gelip gelmeyeceğini bilemeyiz
obirannea Ozlemtanirr sleepy nin bit numarasını aldım ve olmadı bebeğim iri bebekti ama olur diye düşündüm ama olmadı
Sevdesh Ozlemtanirr stok yapmadım alerji olabilir diye ama 1 paket slepy natural 1 pakette Prima premium aldım slepy ile başlayacağım alerji olmazsa ondan devam ciddi fiyat farkı var çünkü
MaviDeranHazal Ozlemtanirr ben Sleepy bio natural tercih ettim. Hepsi buradada 2. Üstün 1 tl kampanyasıyla almıştım. Her numaradan iki tane aldım fazla veya az gelirse ekleme çıkarma yapmak kolay olur diye düşündüm.
Edafmo Ozlemtanirr stok çok önerilmiyor canım. Ben Molfix aldım 1 numara bir paket. Beğenirsem devam edeceğim bebeğim de kabul ederse sonrasında stok yapacağım