Aynr1380 Ben de özele gidiyorum İstanbul da . Henüz doğum fiyatlarını sormadım ama sanırım en fazla 10 bine kadar veririm üstü derlerse devlette doğururum.
Busraeskin derya61_ devlete ne zaman giderseniz gidin alır ilk hamileliğimde ozele gidiyordum erken doğum sebebiyle devlete gittim kimse alamayiz almıyoruz demedi demezlerde