Merhaba hanımlar .Bebeğimin duruşu 32 haftadan beri baş kısmı sağ kasığıma doğru olacak şekilde çapraz duruyor.Şu an 36+3 teyim değişen bir şey yok .Yine aynı pozisyonda.Dönmesine dönmüş ama bu şekilde kanala ilerlemesi için neler yapmam lazım acaba.Başına gelen oldu mu hiç ?