Merhaba, bugün tam 14. Haftaya girdik dün doktora gittik cinsiyet öğreniriz belki diye ama %60 %70 kız dedi. Net bir şey söylemedi maalesef. Kesin olarak ne zaman öğreniriz dediğimde ise doktorum bebek doğduğunda dedi 🤭🤦🏻♀️ Sizde nasıldı, kaçıncı haftada öğrendiniz? 16. Haftada devlette randevum var birde orada soracağım cinsiyetini