Merhaba kızlar pozitif çok güzel doğum hikayemi yazacam 2 ocak sabah nişan geldi 3 gün sürdü az az geldi nişan geldikten sonra hafif sancılarım başladı 3 ocak gece bir kaç saat bir gidip geliyordu sancı bende takip etmeye başladım sancıların süresi azaldı 4 ocakta bir saata yarım saate bir geliyordu o gün 10 kez merdivenden inip çıktım hurma yedim ada çayı içtim gece sıcak duş aldım gece 3 gibi 15 dkk bir geliyordu sancı saat 5 kadar sürdü saat 5 te 5 dakikada bir geldi hemen hazırlandık hastaneye gidene kadar saat 6 oldu derin derin nefes alıp verdim yürüyerek doğumhaneye gittim çatala aldı hemşire baktı tam açıklık var dedi ama doktorum yoldaydı daha gelmemişti kafası çıktı doktorum geldi 3 ıkınmada bebeğimi kucağıma aldım çok şükür size tevsiye sakın korkmayın kendinizi rahat bırakın derin derin nefes alıp verin Allaha tevekkül edin her kasılmada bebeğinize kavuşacağınızı düşünün pozitif düşünün asla negatif düşünmeyin çünkü anne ne hissederse bebekte onu hisseder anne korksa bebekte korkar gelmek istemez doğum zor geçer darısı doğumunu bekleyenlere sağ salim kucağınıza alın bu arada ben 37+0 doğum yaptım Benim oğlan acele etti 😁 5 ocak sabah 7:30 de doğdu