2022bebeki Demir_bebek Kimyasal gebelikte değer 2 katı ya da %60 artmaz düzensiz artmış olur sonra da düşüşe geçer belli bir sayi yok yani
Shura Demir_bebek hic belli olmazki bazılarının baya yükseliyor öyle fark ediyor bazıları henüz deger düsükken anlasılıyor degerden ziyade onun yükselis oranı önemli
Hzlhakko Demir_bebek merhaba evde test yaptıgınızda belirgin kırmızı mı cıkmıştı peki benimde 40 cıktı pazartesiyi bekliyorum kan testi için şimdi test yaptım bayağı silik
Hzlhakko Demir_bebek aa süper problem yoktur o zaman benim oğlumda 3 gün gecikme ile 700 çıkmıştı şu an 3 yasında ikinciyi bekliyorum
Demir_bebek Shura peki en yüksek kan değeri kaç oluyor benim sadece bir defa koyu kahve leke oldu ondan sonra bişey olmadı
Shura Degerle alakası yok diyorum iste. Siz gidip 2 günde bir düzeldimi kese gelisimi normal büyümedemi diye baktırmalısınız. 100lede oluyo 2000 kede oluyo ne dememi istiyosunuz hang rakamı diyelim? Böyle biseyi doktor söyleyemezki🙄
Demir_bebek Shura bazıları da en fazla 100 diyor bı yüzden sordum netten bakıncada öyle yazıyor ama ben emin olmak istedim tekrar burdaki arkadaşlara sordum neyse dilerim öyle bişey olmaz tez zamanda güzel haberler alırız
Shura Demir_bebek insallah olmaz. Lekelenmeniz var diyede kimyasaldır bu ya da düsüktür diyemez kimse. Kendinizide öyle sartlandırmayın poziitf düsünün ki pozitif olsun. Ben adet kanaması gördüm parçalar gördüm ama şuan 6 aylığım. Nasibi varsa zaten bişey engel degil tevekkül edin yeter ..