Ilkbebe-34 Hamilelikte ıhlamurun içine zencefil katıp içtiniz mi grip olunca iyi geliyormuş deneyen var mı 31+3 haftalık hamileyim gribe yakalandım bebeğe bi zararı olur mu
Buse-ozdmr Ilkbebe-34 33 haftalık hamıleyım bende aynı sekıl hastayım sağlıkocagı doktoru 1 bardak ıhlamur iç ama cok degıl dedı bol bol portakal mandalına ye dedı hala atlatamadım ıhlamurda zarar olur dıe içmedim🥹
Salata Ilkbebe-34 bende öyleyim 35 + 4 tam 2 haftadır çekiyorum bu ağrıları doktor ağrı kesici serum dedi parol başkada bir sey yok geçmiyor geçmiyor gece gündüz
Ilkbebe-34 Buse-ozdmr ıhlamur günde 2 bardak içiliyor diye biliyorum fazlası olmasında nane limon da içebilirsin oda iyi geliyor