Bilgeyumuk merhaba ben bir haftadır saatlerce süren bacaklarıma bile atan adet ağrısı çekiyorum ama acilmam da sıfır nst de sancı bile çıkmadı o.kadar acidan sonra nstde nasıl.sanci çıkmaz diye çok sinir oluyorum ama bu sekil yani bir anda doğum sancısı gelir gelirde bu nedir böyle bir haftadır bana azab cektiren