Nurellaaa_ Kızlar 37+1 im bugün kontrolüm vardı 2 defa nst ye girdim sancım çıktı ama açıklık yok. Doktor garın tekrar gel dedi bir şey olursa da gece gel takip et dedi. Doğum olur mu sizce
Babykalamar Hurma ye ada cayi ahududu cayi ic apartmandaki merdivenleri in cik sancin baslamis acilmanda olursa kolay dogumun olur insallah arkadasim🫶🏼 bide squat