Kizlar merhaba. 7+2 hamileyim ikinci hamileliyim. Son bir haftadir dis agrisi beni mahv etdi. Doktor 12 ci haftaya kadar bekle doktora gitme dedi ama artik katlanamayacak kadar agriyor. Goz yaslari icinde yaziyorum size. Basina gelen oldu mu? Neleri onerirsiniz dis agrisina yardimci olucak😣😣