33.haftamda ceyda hanıma ilk defa gittim gayet ilgili ve detaylıca her şeyi inceleyip bana da anlattı doğumum orda olsun çok istiyorum fakat erken doğum riskim var 37 haftadan önce olan doğumları kabul etmiyor hastane yenidoğan ünitesi yokmuş bilginiz olsun