EsraK ya canımm kıyamam bebek bazen hareketleniyor hareketlendikçe nabızları artıyor endişelenme bende 28.haftamdayım nst ye ağrım var diye girdim kıpırdadıkça nabızları yükseliyordu 160-170lere ama sakinleşince 130lara düşüyordu 😊 doktorum bu tam istediğimiz bişey dedi 🙈 ama nst boyunca devamlı 180lerde seyrettiyse bir ğroblem var demektir...