Eda6 20 haftalık hamileyim 16ocakta kontrolüm var bu zamana kadar akıntı ya da su gelmesi bilmiyorum neyse o yoktu. Öksürünce gelen şey su mudur akıntı mıdır bir türlü ayırt edemiyorum netten araştırdım ama yine anlamıyorum
Mysmrt Eda6 öksürünce gelen genelde idrar kaçırma oluyor kuzum ben de çok yaşıyorum onu. Sen farketmeden durup dururken gelen sümüksü yapıdakiler akıntı olur çok aşırı sıvıysa o zaman sıkıntı var demek olabilir.
Ellove Eda6 bende oksurunce idrar kaciriyorum ama altima istediğimi farkediyorum. Eger farketmiyorsan sizintin olabilir hemen doktorunlq görüş erteleemeden
MelisBerdo Eda6 aynı haftadayız 3 haftadır aynı sorunu yaşıyorum. Doktoruma sordum idrar kaçırdığım söyledi. Sonrasında iyice takib ettim hapşırık öksürük gibi durumlarda idrar kaçırma oluyor.
Begumd Eda6 22 haftadayım şu an tatildeyim aynı durum bende de var su gibi akıntı bende çok endişeliyim 😞 akıntı, idrar, sıvı mı anlayamiyorumm
KeremikoBayky Bazen kesede ufak açılmalar oluşur ama kese kendi kendini onarır bu zamanlarda akıntı kadar az akışlar olabilir.
Eda6 MelisBerdo idrar gibi değil ama bilmiyorum ki 🤷🏻 kontrolü bekleyim en iyisi sürekli olarak gelmiyor zaten anlamadim
Eda6 Begumd sizde doktorunuza bir muayene olun isterseniz kimse net bı şey bilmiyor bu durumda 🤷🏻 bende muayene gününü bekliyorum