Arkadaşlar tam 36 haftalık oldum bugün. Cumartesi kontrolde bebeğin 1 hafta önden gittiğini vs de öğrendim. Herşey Yolunda. Fakat bugün biraz yürüyüş yaptım. Şimdi hem kasıklarımda adet sancısı gibi bir sancı var. Hem de iç bacaklarımda sızı mevcut. Sancıların belden geldiğini söylediler ama emin olamadım. Yaşadığım durumun doğum ile ilgisi var mı? Hastanem bayağı uzak, sürece göre eşim işten dönünce hastaneye gidebilirim